Design

Det står helt klart att jag måste hitta en bättre design till bloggen. Den nuvarande designen känns inte rätt. Headern är på tok för liten, trots att jag använt rätt mått (jag har trippelkollat). Problemet är att grafisk design får mig att vilja slita mitt hår.

Grafisk design med alla sina olika koder har en förmåga att driva mig till vansinne, bokstavligen. Jag blir fullständigt tokig när det inte blir som jag har tänkt. Det är så oerhört svårt att få det rätt. Min kodspråkstalang är nästintill obefintlig. Jag har helt enkelt inte rätta känslan för html och allt vad det heter. Suck.

Det andra problemet, förutom min brist på kunskap om design, är att jag inte riktigt vet hur jag vill att bloggen ska se ut. Jag vill att den ska spegla mig, men jag vet inte exakt vad det innebär. Tyvärr känner jag inte någon som är en fena på grafisk design. Det hade definitivt underlättat saken.

Ja ja, endera dagen får jag ta saken i egna händer. Försöka uppbringa något bättre än nuvarande. Idéer mottages tacksamt!


(Bild från Google)

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Kontakta Ida som gjorde min blogg =) Hon kan säkert hjälpa dig.. www.trolltoka.se =)

2011-08-14 @ 11:33:21
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Mica

Tack för tipset!:)

2011-08-14 @ 20:33:07
URL: http://micalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0