Tekniskt Begåvad

Ibland imponeras jag av mig själv. Just nu är det ett sånt tillfälle. Jag har kommit på hur man göra för att spara skärmbilden som bild. Screen capture. Det är inte alls svårt. Riktigt enkelt faktiskt. Trodde inte det gick på min telefon. Jag är inte innehavare av en iPhone. Det var slumpen, och min klåfingrighet, som upplyste mig om att det är fullt möjligt att spara skärmbilden även på min telefon. Får man pluspoäng när man slumpmässigt upptäcker sånt? Det borde man få! Mica vs. Tekniken 1-0. Ha! Inte för att jag så här på rak arm kan säga vad jag har för nytta av denna nyfunna kunskap, men om jag någon gång skulle behöva så vet jag hur man gör. Så dé så!


Bildbevis från i morse!


Kommentarer
Postat av: VIKTiga Linn

Åh, vad bra att du fick ordning på det där! =)

2011-08-30 @ 15:55:39
URL: http://viktigalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0