Novembergrått och Morgonbestyr

Vaknade och tittade ut genom fönstret. Bara för att tro att vi hoppat några månader och landat i ett blygrått november. Med ösregn. Inte särskilt inspirerande. Suck. Nu har det i alla fall regnet slutat ösa ner. Alltid något.

Det var trots tråkigt väder bara att stiga upp. Åke skulle ha mat, en liten kort promenad i trädgården och in igen. Sedan var det min tur att få lite frukost. Härligt. Nu sitter jag här och sippar på mitt te och filosoferar över dagens göromål.

Förutom att se till att Åke håller sig i stillhet så har jag inga direkta göromål. Jag ska göra lite ytterligare research för uppsatsen, men det känns som att det kanske kommer att fungera. Det kommer bli en slappardag helt enkelt. Med tanke på att jag är hormonisk så är det lika bra att ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0