Reserv

Det blir aldrig som man tänkt sig, det är då ett som är säkert. Jag blir sååå trött. När jag nu äntligen hade bestämt mig för hur jag skulle lösa situationen inför hösten, ja men då ska det givetvis tillstöta komplikationer.

Till mitt stora förtret upptäckte jag nyss att kursen jag sökt inte längre har platsgaranti. Så bra att jag såg det nu. Jag skickade ju in en sen anmälan. Det ökar ju inte mina chanser att bli antagen. Just nu är jag placerad på reservlistan. Usch, jag gillar inte att vara reserv. Det känns så, så...jag vet inte, inte bra i alla fall. Suck

Jag vet inte hur lång reservlistan är. 28 är i alla fall min plats på listan. Jag vet inte hur positivt det är? Det är ju i alla fall 27 stycken som ska tacka nej till, eller hoppa av, kursen för att jag ska förflyttas från reservlistan till listan över antagna. Hur stor är sannolikheten att det händer?

Nu måste jag alltså komma på en ny plan. En reservplan. Jahapp. Det är alltså bara att skaka om de grå och komma på något nytt. I värsta fall får jag koncentrera mig på c-uppsatsen i engelska, men ännu har jag inget bra ämne. Hmm.


(Bild lånad via Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0