Avstämning Med Stjärnorna


Fick plötsligt en otrolig lust att kolla mitt horoskop. Jag kan egentligen inte påstå att jag är speciellt intresserad av astrologi och horoskop, men ibland är det intressant att se vad stjärnorna säger. Efter att ha läst igenom ett antal olika horoskop har jag nu bestämt att veckans horoskop i VeckoRevyn är det jag gillar bäst. Jag hoppas på att det stämmer!



Skytten 23/11-21/12

Lita på din viktiga magkänsla då det gäller att fatta beslut,
din intuition är stark just nu. Du får energi av att vistas ute
i naturen, både ensam och tillsammans med din vän. Venus
flirtar med dig och låter dig uppleva ljuvliga kärleksmöten
framöver, om du sköter dina kort väl…




För att se huruvida bra prognosen kan stämma så tänkte jag att det var lika bra att även kika på Årshoroskopet. Det borde ju vara lättare att bedöma chanserna för veckan om man bedömer utifrån ett större perspektiv. Sagt och gjort. Jag spanade in Årshoroskopet i VeckoRevyn as well. Ett intensivt kärleksliv med gott om rosa moln blandat med äventyr, lyckade impulsköp och fina affärer utmärker skyttens år. Ja, men då måste ju veckans horoskop vara sant. Jag får helt enkelt koncentrera mig på att flirta med Venus, man vill ju ha henne på sin sida, och försöka hålla korten rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0