Mensvärk Och Migrän

Jag vaknade med sprängande huvudvärk. Det var inte mysigt någonstans. Ett tag var jag fullständigt övertygad om att huvudet skulle explodera. Det var nästan så att jag önskade att det skulle ske. Då hade smärtan gått över. Jag avskyr migrän. Den sprängande huvudvärken och illamåendet. Fy bubblan! Till råga på allt så känns det som att mina inälvor håller på att strypa varandra. Mensvärk kallas det visst. För stunden uppskattar jag inte att vara kvinna. Tack och lov känner jag mig dock betydligt mer som en människa nu mot vad jag gjorde i morse.


Kommentarer
Postat av: Sofia

USCH vad jobbigt!! Hoppas du inte behövde må dåligt hela dagen!

2011-07-25 @ 20:41:12
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Mica

Nej, jag mår betydligt bättre nu. Både huvud och mage har tagit siesta från att plåga mig...:)

2011-07-25 @ 21:16:56
URL: http://micalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0