Tjurfäktning á là Dator

Jag är tjuren. Min laptop är det röda skynket. Den irriterar och provocerar. Hånar. Jag vill slita den i stycken. Med sylvassa horn. Låta spetsarna på hornen perforera dess kropp. Ursinnigt. Vansinnigt. Det är så jag känner. Alternativet är att hiva ut den genom fönstret. Eftersom jag varken är tjur eller har horn, så är väl det enda alternativet att hiva ut den genom fönstret. Det känns dock inte som ett bra alternativ. Så jag får väl svälja förtreten, använda min lenaste stämma och lirka med den. Få den att samarbeta med hjälp av ren vilja. I värsta fall får jag nedlåta mig till att be på mina bara knän. Please, please, please!


Me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0