Tv-Kväll


Trots att solen slutligen bestämt sig för att belysa oss med sin närvaro, så tänker jag parkera rumpan i soffan och titta på tv. Ja, jag kanske hoppar över Allsången - känner mig lite allmänt allsångsmätt. Däremot blir det "Morden i Midsomer" kl 21.00. That's summer!

J
ag har varit supermegalat idag. Varit lite låg. Många tankar som snurrar. Oro. Ångest. Lite hopp. Längtan. Så jag har ägnat dagen åt att besvara brev som väntat på att bli besvarade. Det är tur jag har mina underbara brevvänner runt om i världen. Utan dem skulle mitt liv och brevlådan vara ganska så innehållslöst. Jag älskar när det trillar in brev med nyheter från någon av mina vänner out there. Det förgyller min tillvaro!

I morgon tänkte jag dock få till lite action i form av städning. Dessutom hoppas jag att solen lyser även då så att man kan få njuta lite av den. Det vore skönt!



Färgglada brevlådor från Seidenfaden Design Copenhagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0