Isadora Graffiti Nail


I'm hooked! Jupp, så är det. Sommartid brukar jag roa mig med att måla naglarna i en ny färg varje vecka. Egentligen borde jag roa mig med det året om bara för att det är kul. Än så länge är det dock en sommartradition.

För ett tag sedan  snubblade jagöver Isadora's Graffiti Nail. Och är hooked! Ja, ja, ja jag vet att det säkert är sååå förra året, men jag är ochict efter och jag bryr mig inte det minsta! Det är barnsligt roligt att kombinera färger. Löjligt roligt! Måste helt klart utöka samlingen nagellack för att kunna mixa ännu mer.


Bas: Isadora Wonder Nail - 651 Silver Sparkles. Top: Isadora Graffiti Nail Top - 808 Blue Burner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0