Jag blir TOKIG!


Gaaah! Jag blir TOKIG! På riktigt denna gången. I alla fall nästan. Här bestämmer man sig för att fixa till bloggen liten. Sätta lite färg på den. Efter lite krånglande får man äntligen till det. Skönt! Då tar man itu med att göra en header. En mer personlig variant. Vad händer då? Jo, den vägrar bli i exakt storlek - trots att jag knepat och knåpat i en evighet. Jag har kvadrupelkollat width för headern - knappar in siffrorna i Photoshop och ändå blir headern för liten. Det ser ta mig tusan inte klokt ut. Suck. Kvintupelsuck!

J
ag antar att dock att det är dags att lägga ner projektet för idag. Innan datorn får en gratis flygtur ut genom fönstret. Det får helt enkelt bli en annan dags projekt att försöka fixa headern. Tji fick man för att man plötsligt fick ett litet ambitiöst ryck.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Blir också tokig av att hålla på med det där, det blir aldrig rätt, hut många timmar man än sitter med det. Nån gång kanske man lyckas :)

2011-06-26 @ 23:49:15
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Mica

Ja, förhoppningsvis lyckas man någon gång. Just nu, tillfälligt iaf, är projektet nedlagt. Förstår inte varför det måste trilskas. Oh well...:) Nån gång lyckas man som sagt kanske...:)

2011-06-27 @ 15:37:39
URL: http://micalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0