Johnny Depp


Jag har alltid varit svag för män med mörkt hår. Gärna lite för långt, rufsigt, hår. Män med en blick som lovar mer än den håller. Inte farliga män. Bara bad guys i den mån att man vet att man kommer få hjärtat krossat. Ändå kan man inte motstå frestelsen.

Johnny Depp är den skådespelare som kommer närmast min ideala bad guy utseendemässigt. Han matchar inte min mentala bild perfekt, men ganska nära. Den äldre Johnny, that is. Den yngre versionen av honom är för barnslig. Det var filmen "The Tourist" med just Johnny Depp, och Angelina Jolie som fick in tankarna på detta spår. Fascinerande.

Min dröm är dock ingen bad guy. Det är en good guy. Med stort hjärta. Någon som låter mig flyga fritt, men samtidigt förankrar mig på jorden. Det är vad jag önskar mig.



weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0