Sömnlös


Det blev en sömnlös natt. Gäsp. Somnade gott för att vakna drygt 1½ timme senare. Sen tillbringades natten i mer vaket än sovande tillstånd. Kan inte ens beskylla mr Hund för min sömnlöshet. Han sov så sött vid min sida. Det var snarare jag som störde hans sömn genom att vrida och vända på mig. Jag fick faktiskt en och annan missbelåten blick av honom. Förhoppningsvis får han inga bestående men.

Istället för att vara någorlunda pigg och utvilad befinner jag mig snarare i ett zombieliknande tillstånd. Eller kanske sömngångare? Lite som Sid i Ice Age, typ. Å andra sidan minns jag knappt när jag senast var pigg och utvilad, eller rättare sagt kände mig pigg och utvilad. Man kan lugnt säga att jag är van vid att vara som Sid. Han är dock sötare. Och roligare.

Oh well. Vad är en bal på slottet? Det lär jag nog faktiskt aldrig få veta. Klarar mig utan den vetskapen också. Nu ett möte hos psykologen. Sen soptippen. Härliga måndag! Dock verkar det som att solen skulle kunna tänkas titta fram!




Kommentarer
Postat av: Finurliga Fröken

Jag har också svårt att sova. eller jag sover oftas men jag vaknar mycket och har otroligt mycket drömmar. Dessutom sitter drömmarna vanligtvis kvar hela dagen. Minnen av dom och känslorna dom skapade. Det stör och jag är ständigt trött... Kram

2011-06-20 @ 13:44:13
URL: http://finurligafroken.blogspot.com
Postat av: Deep Blue Star



Just det problemet har jag just nu: sover, men vaknar hela tiden. Otroligt tröttsamt. Suck. Kram

2011-06-21 @ 12:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0