Biblioteksrunda

Dagen har innefattat en tur till biblioteken här omkring för att införskaffa kurslitteratur. Två bibliotek senare var nödvändiga böcker i min hand. Inte illa. Dessutom är det torghandel i Lidköping på lördagar, så jag passade på att strosa runt lite bland stånden i solen. Ja, solen skiner idag! Riktigt mysigt! Det fick bli en chokladmjukglass dessutom, några par sockar och snäckor till mitt ljusfat. Blev riktigt glad när jag hittade snäckorna eftersom det besparar mig att försöka leta rätt på dem på egen hand.

Stannade till hos Linda på hemvägen och fick mintkladdkaka medan hon och Karl åt lunch. Jag har lovat att hjälpa henne med en grej, så hämtade det som behövs hos henne och sedan fortsatte jag hemåt. Nu har jag andats en stund och ätit lunch - i form av ett päron. Ehum.


Torghandel

Rådhuset

Rådhustornet

Mintkladdkaka med grädde

Chaplin myser i solen...

...men bstämmer sig för att spana lite istället

Sockinköpen

Snäckor


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser att du hittat ett par Lisa-sockar ;)

2011-09-03 @ 18:02:15
URL: http://lisalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0