Dyngkåt Och Hur Helig Som Helst

Nej, jag är varken dyngkåt eller särskilt helig. Det överlåter jag åt Mia Skäringer. Personligen tycker jag att det är en helt underbar titel. Den väcker reaktion. Provocerar. Perfekt! Tänk om man kommit på den titeln? Hur grym hade man inte varit? Oh well.  

Jag beundrar Mias självdistans. Hennes förmåga att driva med sig själv och samtidigt som hon ger skönhetsideal och samhällskrav en känga. Love it! Självutlämnande och naket, men med så mycket värme och humor. Helt underbart! Hon får mig att önska att jag hade lite mer självdistans och kunde ta mig själv med lite mer humor och värme!

Tyvärr missade jag showen "Dyngkåt och Hur Helig Som helst" när SVT visade den i lördags. Det bara gled ur mitt minne. Trots att jag noterat det. Så typiskt. Vad ska man med minne till? Jag ville se showen live förra året. Dock var det ingen som ville följa med. Tack vare teknikens under kan jag i alla fall se showen via datorn. Det är bara att klicka här och två timmars underhållning, med med djup, väntar. Underbar!


Foto: Ylwa Yngvesson (Expressen)


Kommentarer
Postat av: Helena

haha nej jag har tyvärr ingen hatt men borde fasiken skaffa mig det.



Jag såg mia skäringers föreställning på svt i lördags. grymt bra o jag vek mig av skratt flera gånger. Se den om du kan. Kram

2011-09-13 @ 19:28:45
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0