Miami, Here I Come

Kanske inte direkt personligen, men jag tänker färdas till Miami med hjälp av tv:n. He he! Inte för att jag skulle ha något emot en resa till Miami, men min revisor (läs bankkonto) tillåter inte det. Man får ta till de medel som erbjuds, och ikväll erbjuder Kanal 5 mig Miami, åtminstone en skymt av, genom tv-rutan.

Det är "CSI Miami" på tv ikväll. Därav en glimt av Miami. Lite sol och palmer är aldrig fel - även om man måste njuta av dem på håll. Solen har visat sig här idag, så jag ska definitivt inte klaga på dagens väder. Sol, palmer, tjutande sirener och lite coola cops tillsammans med mysfilten och italienska vindruvor är vad som väntar nu. Inte fy skam för en torsdag!


CSI Miami - the Team

(Bild lånad från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0