Ljus

Anders och jag tog en tur till Hem & Hobby i Hjo i söndags. Jag var på ljushumör. Det kan ha berott på vädret. Jag kom hem med ett ljusfat, dekorationsstenar och två ljus. Tanken är att jag ska arrangera det hela lite snyggt innan höstmökret faller på riktigt. Dock insåg jag att jag behöver en påse med vita stenar till. Dessutom är det en detalj till som saknas. Förhoppningsvis blir slutresultatet som jag tänkt mig det. Idag hade varit en utmärkt dag att inviga arrangemanget, om det bara varit färdigt. Regnet öser ner och det är ytterligare än höstruskig dag. Fy!
 


Inköpen


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha eller hur. Bättre sent än aldrig eller vad är det dom brukar säga? ^^



Hoppas du får en bra tisdag och det ser ut som om ljusen kommer bli riktigt snygga!

2011-08-30 @ 11:42:51
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0