Morgon i Flogsta

Det underlättar om man lägger i bäddmadrassen i bäddsoffan. Det blir aningens mjukare då. Nu har jag en gnutta ont i ryggen. Speciellt i korsryggen. Jag kan inte påstå att jag sovit speciellt gott, men lite sömn har det blivit. Varmt har det varit också. Fick dessutom ett varmt mottagande av Hamlet när jag öppnade dörren nu på morgonen.

Nu är frukosten avklarad. Hamlet har fått och varit ute en sväng. Vi väntar på att syster yster ska komma hem från sin körlektion, så får vi se vad dagen har i sitt sköte. Det finns funderingar på att leka turister och utforska Uppsala ur en turistisk vinkel. Hamlet är sugen på äventyr i alla fall.


Sol över Flogsta


Balkongutsikt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0