Snörvel, Snörvel

Det blev en ganska så sömnlös natt. Näsan bestämde sig för att börja rinna. Halsen skavde. Däremellan körde jag marathonnysningar, dvs sådär fyra-fem nysningar i rad. Flera gånger om. Så mycket sömn blev det inte. Släpade mig ur sängen i morse för att utfodra Åke och strosa runt i trädgården. Sedan har jag fastnat på stolen här i köket. Med en mugg te. Halstabletter och en hög näsdukar. Det enda jag saknar är nässpray. Den var slut. Så nu sätter jag mitt hopp till att någon tar mina nödsms på allvar och anländer med nässpray någon gång under dagen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare!!

Jag har ett bra recept på ett hälsotea som brukar funka på mig iaf.

Koka upp vatten, dela några citronskivor, ta en sked med honung och några bitar färsk ingefära och lägg det i en kopp, häll över vattnet och vips så har du ett hälsotea :)



Krya på dig!

2011-08-25 @ 15:24:25
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Mica

Det ska jag nog ta och prova!:) Det kan iaf inte bli värre...:)

2011-08-25 @ 16:14:08
URL: http://micalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0