So Far...

idag har jag:

avbokat ett möte. Känner mig som ett vrak

fått komplimangen(?): men hur låter du? Tack! Man ska se det positiva, så vi tolkar det som en komplimang.

hunnit nysa 12 gånger! Om nysning varit en OS-gren hade jag lätt kunnat titulera mig OS-guldmedaljör.

en hund som konsekvent vägrar förstå vad lugn betyder och istället skuttstudsar. Inte lätt att vara liten!

sagt nej! fler gånger än vad som är nyttigt!

nyttjat en förpackning näsdukar. Onödigt vetande? Oh yes!

varit på väg att ramla ner för yttertrappan, men i sista sekund hittat balansen. Phew!

förbannat svärmen av småfåglar som envisas med att hänga i träden. Fy, usch och tvi! Jag avskyr fåglar!

hunnit muttra över 2 telefonförsäljare! Envisa rackare de där!

snart druckit dagens första mugg te. Varmt och gott för halsen!

njutit av solen(!) under en skuttstudspromenad med Åke i trädgården. Härligt med sol!

frågat Åke varför han skäller på grannens hästar. Lönlöst att fråga för man får inget svar.

förbannat min dator som envist fortsätter krångla. Förbannade manick!

återigen vilat ögonen på alla rönnbär på trädet och än en gång insett att om skrönan stämmer så blir det ännu en kall vinter! Huga!

trots allt känt mig en gnutta piggare än igår. Heja!

planerat att ta tag i berget av disk. Pust!

...och klockan passerade just 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0