Sol!

Efter gårdagens- och nattens regnande, så skiner nu solen. Fascinerande. Vädret känns något opålitligt för stunden, men sol tas tacksamt emot. Alltid. Det är dock ingen direkt värme ute. Trots att termometern visar runt 15C så är det en viss kyla i luften. Den där höstkylan finns där. Det går inte riktigt att komma i från, men jag tänker göra mitt bästa för att ignorera den.

Idag tänkte jag tillbringa lite tid utomhus. Påta lite trädgården och leka med hundarna. Man får passa på när regnet inte öser ner. Dock får man snällt klä på sig lite mer än vad man gjort de senaste veckorna - utanför solens värmande strålar är det inte så skönt. Jag har sol, så jag får väl snällt leva med att klä på mig lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0