Huvudvärk och Lindamys

Gårdagen blev lite annorlunda än det var tänkt. Som så ofta. Att det inte blir som man tänkt, alltså. Fick huvudvärk och bestämde mig för att ta siesta vid 3-tiden. Vaknade 3½ timme senare. Fast utan huvudvärk, så siestan fyllde sitt syfte. Härligt.

Åt lite middag och sedan bar det av till Linda. Lite senare än tänkt, men huvudvärken satte i alla fall inte stopp för det. Det är alltid lika kul att träffa Linda. Vi har känt varandra så länge att jag inte minns tiden innan jag kände henne. Det kan förvisso bero på att jag var sådär 5-6 år när vi träffades. A lifetime ago! Tjejsnack, tv-tittande och melonätande. Inte illa för en måndagkväll.
´
Idag blir det en latdag. Jag har inga planer whatsoever. Skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0