Linda

Bara sådär ville Linda titta förbi ett par timmar innan hon skulle till sin Karl. Kan tänkas att hon behövde lite pepp innan kvällens husvisning. Karl ska titta på hus. Linda ska titta på när Karl tittar på hus. Något i den stilen. Shit the same, hon var i alla fall här en sväng och umgicks lite. Behövde lite Linda, så det var mysigt. Nu går hon på semester i morgon så de närmsta veckorna har man lite mer tillträde än vanligt till henne. Härligt. Vi ska boka in en dag nästa vecka för äventyr. Jag funderar på trampbåtar vid Läckö och kanske en båttur till Navens Fyr,  dock inte i trampbåt. Jag älskar den där fyren, men hittills har jag bara sett den bakifrån - från fastlandet. Jag vill se framsidan också.

Ännu har jag inte satt igång med chokladtårtsbaket. Jag tror att jag ska göra det. Då kan man ta en liten tårtbit till "Kommissarie Lewis" ikväll. Det är en tanke. Linda hade helst sett att jag hunnit göra den innan hon kom. Nu blev hon utan. Stackars henne. Fast sist jag bakade den var det enbart till henne. I födelsedagspresent. Det finns andra som också vill ha del av tårtan. Hmm. Ja, jag får väl kavla upp ärmarna (nu har jag inga ärmar i och för sig) och sätta igång. Hasta la Vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0