Molnigt


Idag har solen övergivit oss. Ljusgrå jättemoln tornar upp sig på himlen. Som ett tjockt täcke. Det har även regnat lite. Just nu verkar det dock vara uppehåll. Enligt väderrapporterna skulle det komma åska idag. Just nu känns det lite för svalt för det. Men vem vet. Det ser ljust ut i kanterna, så kanske att solen tittar fram framåt eftermiddagen.

Jag tänker avvakta min väderbedömning till senare. Istället tänker jag krypa upp i soffan med lillkompisen och läsa klart "Mitt Liv Med Saddam" av Parisoula Lampsos & Lena Katarina Swanberg. Det är en intressant bok. Den visar på att alla människor bär en historia - och att allting kanske inte alltid är som det tycks vara. Och man får en inblick i hur det var i Irak under Saddam Husseins regim.

Mot soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0