Post

Jag fick post både igår och idag. I och för sig kom gårdagens post redan i tisdags, men det var först igår som jag bemödade mig om att bege mig till ICA Nära och hämta ut det. Det var ett paket från 24.se innehållandes min kameraväska, objektivväska och displayskydd. Det må vara brors kamera, men han äger ingetdera och när jag nu ständigt bär runt på kamera, så är det helt klart mer praktiskt att samla allt i en väska samt skydda delarna från repor etc. Väskan är inte så stor, men det räcker tills vidare. Så småningom behövs dock en större.

Golla Cam Bag M Alex


Dagens post var tidningen FestMat. Detta nummer innehåller smaker från Asien. Spännande. Det är faktiskt en riktigt bra tidning. Ny för i år. Innehåller en hel del användbara recept. Det passar utmärkt med en tidning idag. Regnet har öst ner hela natten. Åskan har mullrat. Nu hänger regnet i luften. När som helst kommer det att falla igen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0