Sol!!!

Det känns verkligen som sommar när man vaknar till solsken. Faktiskt.  Himlen har en härlig blå färg som kontrast till de senaste dagarnas nyanser av grått. Härligt. Visserligen finns det en hel del moln på himlen, men de är vita och ser väldigt fluffiga ut. Ganska mysigt!

Dagen blir lugn. En tur till MediaMarkt med mamma för att förhoppningsvis inhandla en ny potatisskalare, en sån där elektrisk sak. Och jag tänkte passa på att spana in kamerautbudet. Det suger i mig av längtan efter en kamera att leka och experimentera med.


Söt som som jag fick bifogat i ett mail.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svar:

Tack så mycket! Ja, de lila blommorna är vackra! :)

2011-07-09 @ 14:17:59
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Agnes

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 12:02:51
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0