Blä!


Idag känns som en riktigt bläig dag. Vaknade med känslan av att inte riktigt vara i form. Känner mig lite låg. Lite smått gråtmild. Vet att det med största sannolikhet är pms-relaterat. Det gör dock inte saken mycket lättare. Tyvärr finns det ju heller ingen direkt lösning på problemet, så det är bara att uthärda.

Tänkte öka på bläigheten en aning genom att ta mig an städningen som ideligen blir framflyttad. Jag är helt enkelt inte typen som tycker om att städa. Jag älskar slutresultatet. Vägen från stökigt till snyggt får gärna skötas av någon annan. Nu finns det dock ingen annan att tillgå så jag får fixa det själv. Städa it is!

Kastar in några vallmobilder för att lysa upp dagen lite. Fler personliga bilder, mer om mig och bättre layout kommer när jag orkar ta tag i html-världens alla koder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0