Fel


Dagens ord är helt klart fel. Vaknade i tid för ett möte. Gick en kort promenad med mr Hund. Åt frukost. Var på plats i tid. Bara för att inse: Rätt plats och rätt tid men fel dag. Hur kul är det? Jag som var, och fortfarande är, segare än den segaste kola (det ska vara Ryfors nötkola - fast den inte är seg) hade mer än gärna tagit sovmorgon. Hmm. Och nu måste jag återigen ställa klockan i morgon. Beiget.

Det var bara att åka hem igen. Hyrde film som tröst. "Conviction" med Hilary Swank baserade på en verklig händelse. Lite seg, men helt ok. Vädret är inte det roligaste så film och filt känns som ett bra val. Att dessutom ha sällskap av inte mindre än tre killar (fyrfotade) gör ju inte saken sämre. Låtit killarna springa av sig lite och nu sussar de återigen sött.

Själv ska jag nog eventuellt ta med mig mr Hund och ta en tur till Lidköping senare. Innan borde jag dock överväga någon form av lunch. Mat känns mest som ett nödvändigt ont just nu och inspirationen är lika med noll. Men jag har hört att äta bör man, så jag får väl ta tag i saken.



Mr Hund


Söt!



Full fart framåt!



Någon ÄLSKAR vatten!



Fotbollsspelare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0