Weeii!

"Colourise My World - I'm So Sick of Black and White"



Idag fick jag äntligen lite post. Jag älskar post. Rolig post. Brev. Paket. All post som gör en glad. Till den kategorin hör inte räkningar. Idag fick jag två paket. Weeii!

P
aketen var väntade. Jag har själv beställt dem. Det hade nödvändigtvis inte behövt innebära att de skulle komma just idag. Det ena paketet innehöll J's ena födelsedagspresent. Dock inte de rödvitblommiga boxershortsen han pratade om. Var fick han den idén ifrån? Förhoppningsvis blir han glad i alla fall. Han behöver den och den är snygg. Me like! Idag har jag även inhandlat den andra presenten, så nu är födelsedagspresenterna klara. Go me!

Det andra paketet var till mig. Min tröstshopping. Självbelöning. Unnade mig några nya nagellack. Från IsaDora, så klart! Färgsätter tillvaron. Eller åtminstone naglarna. Köpte baslack som var nedsatt till halva priset. Sen köpte jag även några toplack - graffiti nails. Här ska målas!

Baslack - Wonder Nail
(624) Baby Blue
(633) Violett Vain
(682) Metal Glitz

Toplack - Graffiti Nail
(803) Masterpiece Pink
(804) Yellow Crew
(806) Subway Green


Inköpen + en liten treat innehållande prover av Viva La Juicy från Juicy Couture och Frizz Remedy från Aussie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0