Aj!

Jag har förskaffat mig ett blåmärke. På tummens knoge. Det gör svinont. Tre gånger denna vecka har jag försäkrat mig om att det kommer fortsätta göra ont ett tag till. Gång två och tre gjorde det extra ont eftersom blåmärket redan existerade.

Det är grinden in till Åke som envisas med att misshandla min knoge. Ena haken är lite trög och när den väl släpper så lyckas den alltid slå till rätt över tummens knoge. Fy bubblan vad ont det gör när metall möter knoge! Nu har jag en blålila knoge. Den får vila över helgen innan den återigen möter grindhaken på måndag. I den här takten kan jag snart ha en fläck lika blå som en smurf. Kanske lagom till Smurffilmen har premiär?


Tyvärr syns det inte lika bra på bild som i verkligheten


Kommentarer
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar i din blogg.

2011-09-02 @ 14:33:51
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Mica

Tack så mycket!:)

2011-09-02 @ 14:37:53
URL: http://micalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0