Penisavund

Det bär mig emot att ge Freud rätt. Jag skulle helst låta bli att skänka honom den glädjen. Dock finns det tillfällen när jag lider av penisavund. Kanske inte i Freud's egentliga mening. Det finns tillfällen när det känns som att en snopp skulle underlätta i tillvaron.

Urinprov: Tänk så mycket lättare det hade varit att pricka den lilla burken om man haft en snopp att sikta med.

Toakriser: De gånger man blir akut kissnödig och ingen toalett finns att uppbringa så långt ögat når. Då hade det varit så oerhört mycket mer praktiskt med en snopp. Då hade man sluppit den gymnastiska övningen att, med byxorna runt knävecken, balansera på huk och samtidigt försöka undvika att kissa på skorna. Detta med rumpan bar. Det är faktiskt en ganska förnedrande upplevelse.

Det kan finnas något mer tillfälle när en snopp skulle vara till fördel, men detta känns som de mest primära situationerna där min penisavund ger sig till känna.


Det närmsta jag kommer att äga en snopp är i chokladform

(Bild lånad via Google)


Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Hahaha...WORD! xD

2011-09-07 @ 05:00:28
URL: http://cillabacill.blogg.se/
Postat av: Neha

HAHAHAAHAHA!!

2011-09-07 @ 11:27:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0