Intervju

Samlar ihop mig och tar tag i studierna som snällt ligger och väntar på att tas om hand. Dagen till ära ska jag ägna mig åt en intervju. Vem som blir mitt intervjuoffer återstår att se. Först måste jag dock formulera frågorna till intervjun. Förvisso skulle jag nog kunna spontanaformulera några frågor under intervjuns gång, men för PM:ets skull är det nog bäst att jag har en plan. Jag har en känsla av att det skulle kunna underlätta det hela. I alla fall en aning. När sedan PM:et är klart och inskickat, så är jag i fas. Det känns bra. Det känns aldrig bra att börja lite efter alla andra och sedan jaga i kapp för att slippa ligga efter, men men. Here we go!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad duktig du är som ger dig ut på skoluppdrag en lördag, bra jobbat och grymt att du är igång!!

2011-09-17 @ 13:36:41
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Mica

Jag är nästan imponerad av mig själv...:) Nej, men tänkte komma i fas nu när litteraturen är i min ägo så att det slipper bli stressigt framöver. Frågeformuleringen går dock sisådär för stunden.

Tack!:)

2011-09-17 @ 13:58:30
URL: http://micalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0