Irriterad!

Sitter här och irriterar mig på människors brist på koll. Jag har via en sajt köpt en kursbok i andra hand. Halva priset jämfört med en ny bok är att föredra! Dock skulle det ju vara en stor fördel om den som lagt ut annonsen faktiskt kollade sin mail någon gång. Jag har mailat för att påpeka min existens, men har inte hört ett ljud på de fyra dagar sedan köpet gjordes. Fyra dagar! Det är en evighet i sammanhaget! Speciellt som jag behöver boken till en uppgift, och den givetvis inte finns att låna på biblioteken i närheten. Suck! Det är ju typiskt att första gången det strular så är det den gången man verkligen behöver boken. Som tur är upphör köpet att vara bindande i morgon (120 timmar) om säljaren inte hört av sig. Jag hoppas att personen hör av sig snarast, och att boken skickas idag, helst igår, annars får jag hoppas på att någon annan sköter sina annonser lite bättre! Grrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0