♥Världens Bästa Lillebror!♥

Jag har världens bästa lillebror. Faktiskt! Det går inte att diskutera eller förhandla om. Han är världens bästa. Det har han alltid varit, och kommer alltid att vara. Jag brukar bara inte deklarera det så ofta. Det borde jag kanske göra?

Anyway, idag fick jag en present av nyss nämnda lillebror. Inte vilken present som helst utan en Nikon D3100 VR. Oh boy! Som tack för att jag tar hand om Åke på dagarna. Jag sa att det var alldeles för mycket och inte nödvändigt, men det var inte diskutabelt sa han. Och nu sitter jag här med en Nikon D3100 VR. Oh boy! Det blev en riktigt bra dag. Nästan som julafton!

TACK lillebror!♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Du har verkligen en bra lillebror. Men min är den bästa ;)

2011-08-31 @ 22:13:13
URL: http://viktigalinn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt, vilken underbar present :)

2011-08-31 @ 22:25:47
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0