Datastrul

Min, numera, inte så älskade dator har som tidigare nämnts meddelat att den inte planerar att samarbeta så himla mycket längre till. Den är segare än vällagad kola, hänger sig och bestämmer sig rätt vad det är för att starta om sig själv. Jag har inte tid med sånt trams. När jag vill att datorn ska fungera, ja men då ska den fungera. Detta har lett till att vi har vissa svårigheter med att samarbeta. Ganska stora problem, och vi är inte på något vis särskilt goda vänner. Det är lite synd. Jag skulle behöva återinstallera office-paketet på datorn, men jag har en känsla av att det skulle vara dödsstöten för datorn. Det känns inte som att det skulle överleva en sån börda. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska våga chansa och riskera att den ger upp för gott. Ny dator vore nog det bästa. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0